2 Aralık 2013 Pazartesi

ELVEDA O'CONNER



Bildiğiniz gibi bugün genç bir oyuncuyu trafik kazasında kaybettik. Paul Walker. Yani namı değer Brian O'conner. Henüz 40 yaşında geçirdiği trafik kazası sonucu bugün(30.11.2013) öldü. Kendisini en iyi Hızlı ve Öfkeli filminde canlandırdığı Brian O'Conner rolüyle tanımıştık.
Bugün boş boş twitterda gezinirken birisi Hızlı ve Öfkelinin yıldızı Paul Walker öldü yazmış. Daha adını bile bilmiyordum. Kim acaba diye google a yazdım ve karşımda onu görünce dondum kaldım! Ya tamam gerçek ismini bile bilmiyodum. Öyle fanı ,çok çok büyük bi hayranı da değildim. Tamam hayranıydım ama Brian O'Conner'ın. Yani işte dedim ya gerçek adını bile bilmiyodum. Filmi izledikçe aklıma geliyodu. Sadece Hızlı ve Öfkeliden tanıyodum.

 Hızlı ve Öfkeliyi her izledikten sonra yattığımda hayal kuruyodum. Hayalimde ben Brian oluyodum. Tip ,konuşma ,hareket ,olaylar hepsi aynı oluyodu. Ama tabi ben yön veriyodum. Hayranlığım sadece o kadardı. Ama bugün öldüğünü duyunca çok ama çok üzüldüm. Aklıma geldikçe de üzülüyorum. Örnek aldığım bir insandı o. Onu izledikten sonra araba kullanma isteğim iyice artıyodu. Genç yaşta kaybettiğimiz kişiler arasına bir yenisi daha eklenmiş oldu işte..
Yabancı bi ünlünün ölümü beni hiç bu kadar üzmezdi ve etkilemezdi. Ama bugün onun öldüğünü duyunca yani çok garip hissettim. Çok üzüldüm. Abim(Arkadaşım) buraya gelince önce 6. filmin Türkçe dublajını izliycektik sonra da 7. film çıktığında onu izliycektik. Bekliyoduk. Ama filmi. Ölümünü değil!
Bu seneye kadar hızlı ve öfkeliyi hiç izlememiştim. İşte o abim izletmişti ilk defa. Bu yazdaydı. Ama ilk izleyişimde bile hayran kalmıştım! Toretto ve O'Conner daha ilk izleyişimde favorim olmuşlardı.
Hatta varya daha sonra düşündüm acaba böyle çok büyük fanı olsam mı bu adamın diye. Yakışıklı ,karizmatik ,sempatik ,araba kullanımı zaten 10 numara. Ama sonra vazgeçtim. Arkadaşlarım yüzünden. Onlar hep 1D ,Justin Bieber gibi genç isimleri seviyolar. Ben 40 yaşında bi adamı sevdiğimi söyleseydim benimle günlerce alay ederlerdi. Zaten hep büyükleri sevdim ben. Cem Karaca ,Barış Manço ,Barış Akarsu ,Sadri Alışık ,James Dean ,Okan Yalabık.. Zaten 5'i ölü biri diri olduğu için pek bişey dememişlerdi. Ama alın şimdi 6'sı ölü 1'i diri kaldı sadece! Galiba benim kaderim bu. Kimi sevdiysem öldü. Trafik kazasında. Barış Akarsu ,James Dean ,Paul Walker.. 
Keşke o zaman utanmayıpta en büyük hayranın ben olsaydım Paul.. Söyleseydim herkese hiç utanmadan.! Ben Paul'u seviyorum! Yaşı önemli değil ,o harika bir oyuncu diyebilseydim! Pişmanım.. Hani derler ya insan bişeyin kıymetini kaybedince anlar diye işte o hesap oldu şimdi benimki de. Ah benim eşek kafam!!! Ah benim anlayışsız ,ukala arkadaşlarım!
Ama belki de böylesi daha iyidir? Yani büyük bi hayranı değildim iyi ki? Eğer öyle olsaydı halim ne olurdu! Şimdi bile aklıma geldikçe içimde bi boşluk hissediyorum. Ya büyük bi hayranı olduğumda ölseydi? 
Hızlı ve Öfkeli serisinin hiç bir anlamı kalmadı artık benim için.. Elveda Paul ,Elveda Brian O'Conner!
Şu hayranlık konusunu uzun süre düşünmüştüm ama zamanla unuttum. Bakın size bi tavsiye ;siz siz olun kimi seviyosanız açıkça söyleyin sonra her şey için çok geç olabiliyo.!


 





Ve ayrıca sosyal medyada gördüğüm bi söz var onlarıda paylaşmak istiyorum;
''Hayat Paul Walker'ın bir araba kazasında ölmesi kadar saçma''

Aslında doğru değil mi? Adam 12 sene boyunca yarış konulu bir filmde yarış tutkunu bi adamı oynuyo ve trafik kazasında ölüyo! Fakat kaza sırasında arabayı Paul kullanmıyomuş. Belki diyorum hani arabayı o kullansaydı hala yaşıyo olurdu.? Ama artık olmayacak bir şey. Kaderi değiştirebilir miyiz? Paul öldü! Barış abimiz gibi.! İnanın diyecek söz bulamıyorum.. Allah ailesine ve sevenlerine sabır versin..



Hızlı ve Öfkeli serisinden rol arkadaşı Vin Diesel ,yani namı değer Toretto ise twitter sayfasından bu mesajı yayınladı;
Seni çok özeleyeceğim kardeşim. İnan söyleyecek söz bulamıyorum. Cennet bir melek kazandı. Huzur içinde uyu.


Ünlülerden Paul Walker mesajları

Hızlı ve Öfkeli filminden hatırlayacağımız komik bir diyalog :)



Seni hep hatırlayacağım ,rahat uyu Paul Walker




3 yorum:

  1. nerdesin şeker kız yazı yazmıyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ablaa sorma şu sınavlar yok mu sınavlar! Haftada 5 gün var ama benim 9 yazılım var bir haftada!! Bugün akşam yazıcam ve büyük ihtimalle öbür haftasonuna kadar yazamıycam.. :(

      Sil

Arama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...