16 Aralık 2013 Pazartesi

Kahretsinn!!



Şu işe bakınn yazmayalı tam 2 hafta olmuş.. Hafta içleri bilgisayarı açamaz duruma geldimm!! Burada günlük ne yaptığımı anlatmıştım(Niye yazmadım?) Hala aynı devam ediyorum sadece bir kaç değişiklik var o da şöyle;

05.30 => Uyanıyorum servis gelene kadar üstümü giyiniyorum ,yemek yiyorum ,saçımı başımı yapıp dışarı çıkıyorum
06.20 => Servis bekliyorum
07.00 => Okula gelip it gibi titreye titreye kapının açılmasını bekliyorum
08.00-15.00 => Okul hayatı (dersler ,tenefüsler)
16.00 => Eve geliyorum üstümü falan değiştiriyorum yemeğimi yiyorum
17.00 => Uyuyorum
01.30 => Annem beni gelip uyatıyor gidip kendi yatağıma yatıyorum.

Sizinde farkettiğiniz gibi hayvan gibi uyuyorum. Lan akşam 8 saat uyur mu bi insan? Ben uyumuyorum kış uykusuna yatıyorum mübarek! Ama gece o saatte uyanınca taa 3-4 gibi uyuyorum ,05.30 da da uyanınca normal gibi bence. gece yerine akşam uyuyorum. Şu tam günlük okul benim hayatımı yerle bir etti!!
Neyse şimdi başımdan geçenleri yazıyımm.. Son iki haftadır neredeyse her gün sınav olduk. Hemde bir günde 2 sınav olduğumuz da oldu. Notlarım pek yüksek değil maalesef. Ama 50 yi geçtim ya o yetiyo. Artık kaç aldığıma bakmıyorum. 50'yi geçmiş mi? Tamam. Bitmiştir iş.



Geçen Coğrafya ve Kimya sınavını aynı gün olduk. Kimya mükemmel geçti!! Coğrafyayı ise batırdım. Yani ben öyle düşünüyodum ve öyle söylüyodum. Ama kimyadan 37 coğrafyadan 66 alınca sustum. Lise değişik diyolardı da inanmıyodum. Lan ama gerçekten kimya iyi geçmişti. Nasıl 37 aldım hala anlamadım. Coğrafya berbattı ondanda 66 almışım. Lise çok garippp!!
Ayyyyyyyyyyyy bide noldu biliyo musunuzz?? Durun söyleyim bakınn. Şimdi geçen çarşamba mıydı neydi işte şu yazıda(Kim bu bebe?) fbahsettiğim çocuk  6. dersin tenefüsündeyken bizim sınıfa geldi. Ben o sırada öğretmen masasının sandalyesine oturmuş Bir Gün kitabını okuyodum ,benim yanıma geldi. ''Kitabın var mı?'' diye sordu. Elimdekini gösterdim ''var'' dedim. ''noldu?'' diye sordum. ''Yaa bizim dil ve anlatım dersi hoca kitap kontrolü yapıcakmış şimdi senden alsam okul çıkışı versem? Belki veremeyebilirim ama yarın veririm. Ya da sen Sudeyle aynı servisteydin dimi? Ona veriyim o sana getirir olur mu?'' dedi. ''Tamam'' dedim. Ne diyim yanii. (Niye tamam dedim bilmiyorum ,başka sınıftan biri  isteyince vermezdim oysa ,ama arkadaşım sonuçta o yüzden verdim) İşte bu, kitabı aldı. Gidiyodu ki kapının ordan döndü ''adın ne senin?'' diye sordu. ''Güneş'' dedim. O sırada arkadaşlarım Güneş Xxxx diye soyadımı da söylüyo. Ne gerek varsa? Hey Allahım yaa.. Neyse işte Güneş dedim. O da Güneş diye tekrar etti onaylatırcasına. Evet dedim. ''Senin adın ne?'' diye sordum gülerek. Ne diye gülüyosam mal gibi!! İsmini söyledi. Tamam dedim. Tam giderken ''Sen İ desin dimi?'' diye sordum. O da ''Yok H deyim'' dedi. Tamam dedim. Gitti. O gider gitmez arkadaşlarım başıma üşüştü!!! Ooooo çekmeler falan. ''Sen kitabı kimseye vermezdin ona niye verdinn?'' dediler. ''Arkadaşımm'' dedim. ''Bak yanlış anlıycam.. anlamak üzereyim.. anlıyorum... anladım'' dedi Mavi. Diğer arkadaşlarıma da söylüyoo Güneş aşık olmuş böyle bıyıklarıda var çocuğun diyo. Lan yok öyle bişey saçmalama diyorum ama ısrarla devam ediyo. Ya en iyisi ben bu çocuğa bi isim takıyım. Bıyıkları da var hazırr o zaman bıyıklı olsun bu. Tenefüste de ders boyunca da Güneşşşş Bıyıklıı diye söyleyip durdu. Defterine falan Güneş Bıyıklı falan yazıyo mal. Ben siliyorum o yazıyo. Sonra bana dediki bu bebeyle aynı yerde durağa biniyorum. Yanına gidip kaJJu seni seviyo diycem dedi. Sen beni zor durumda bırakmıştın(Bu yazı) falan dedi. Yaa lütfen yapma yok öyle  bişeyy. Ben yanlış anladığım için öyle dedim. Sen deme bişey lütfen yemin ederim öyle düşündüğün gibi bişeey yok falan diyorum. Ama gerçekten yok. Yanlış anlıycak çocuk ona da yazık. Sonra şakasına dedim falan dedi. İşte o gün servisteyken kendisi geldi kitabı verdi teşekkür etti.
Cuma günü noldu biliyomusunuz??? Sınavdan çıkmıştım kendi sınıfıma doğru gidiyodum böyle bıyıklıyla karşılaştım. Sınavın nasıl geçti? diye sordu bana. İyi geçti ,basitti. Senin? diye sordum. Benim kötü geçti yaa falan dedi. Sonra yaa falan dedim işte. O arkadaşının yanına gitti bende merdiveni çıkmaya başladım o sırada Tiyatrocuyla Sarı aşağı iniyolarmış. Merdivende onlarla konuşuyodum ki bıyıklı geldi. Kitap için tekrardan teşekkürler dedi. Rica ederim dedim. Bıyıklı merdivenleri çıkıyodu ki o sırada tiyatrocu ''bu mu seninki?'' dedi!!!!!!!!!!!! Bide normal sesiyle dedi!! Lan o an utancımdan yerin dibiine girmek istedim. Bebe duydu mu duymadı mı bilmiyorum o sırada merdivende değildi ama ya duyduysa? Rezil oldum rezill :(((((((( Ya ama yemin ederim bişey hissetmiyorum. Öküz arkadaşlarım yanlış anladı her şeyi!! Sonra Tiyatrocu valla duymadı falan dedi. Umarım duymamıştır..
Ve ayrıca okulda kültür edebiyat klübünün başkanı olarak bir faaliyet düzenliyorum. Tiyatro yapacağız!! Oyunu ben yazacağım ,başrolü Tiyatrocuya vericem ,konusu hakkında ufak tefek fikirlerim var. Mart ayının son haftası oynamayı düşünüyoruz ,umarım bir terslik çıkmaz.
Bir de yarın okulun verdiği bedava gitar kursuna katılacağım. Gitarla ilgili çok kötü anılarım var ,anlatmak istemiyorum. 10 Temmuzdan beridir gitarı elime almamıştım. Dediğim gibi çok kötü anım var. Umarım bir şey olmaz. Yalnız kurs okuldan sonra ve ben okuldan sonra eve nasıl  gideceğimi bilmiyorum. Hep servisle gittim. İlk defa dolmuşla eve gitmeye çalışacağım. Umarım kaybolmam!!
Anlatacaklarım bu kadarr ,önümüzdeki pazara kadar yazamam sanırım hadi kendinize iyi bakınn
*Bugün Senden Önce Ben ve Aynı Yıldızın Altında isimli iki kitap aldım.

2 yorum:

Arama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...