16 Şubat 2014 Pazar

Ah baba ah!



Yaa şu babam bi alem. Yarım saattir gülüyorum valla..
Akşam üstü babam duşa girmişti. Biraz önce de ben banyoya girdim ,baktım benim sivilce için kullandığım kükürtlü sabunumun kutusu boş. Anneme söyledim ,gülmeye başladı. ''baban kullanmış olmasın? liflerin üstüne bak bi, olur mu olur'' dedi.Yok canımm dedim ,hiç ihtimal vermedim ama bi baktım ki o kükürtlü sabun lifin üstünden bana el sallıyo ,merhaba diyodu! Ya baba insan bi sorar dimi yaa! Ayyy babaaaa ayy! All sivilce falan çıkmaz şimdi mutlu ol! Bana kükürtlü sabun borçlusun unutmaa!
Gülmekten duş alamadım adam akıllı ,şimdi uyuyo ,ben bunun hesabını yarın sormaz mıyım sanaa??
Ay hala aklıma geldikçe gülüyorum. Ah baba ah!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...