21 Şubat 2014 Cuma

Anne seni çok seviyorum



Bugün benim yıkıldığım gündür. Annem 14 Şubat'ta doktora gidip Mr çekinmişti. Bugün sonuçları çıktı. Annemin beyninde 2cm bir kitle bulundu. Raporda tam olarak yazan şey bu;


Verteks düzeyinde sol parietal lobda T1A ve T2A serilerde gri cevyer ile izointens , IV. Gad enjeksiyonu sonrasi homojen tarzda kontrastlanması olan bilobüle konturlu 21x22 mm boyutunda ekstraaksiyel düzgün konturlu dural tail bulgusun sahip kitle lezyonu dikkati çekmiş olup menenjiom lehine değerlendirilmiştir. 



Annem eve bi geldi gözlerinin altı şiş şiş. Bende ağladım ama anneme çaktırmadan. Sessiz sessiz. Her an ağlayacak gibi oluyorum. Aklıma çok kötü şeyler geliyor. Kendimi sıkıp duruyorum ağlamamak için. Şimdi annem kardeşimle yemek yiyor. Ben hastalığı araştırıyorum. Şu menenjiom denilen şey iyi huylu olurmuş genelde. İnşallah öyledir. Annem ya ameliyat olacak ya da başka tedavi yöntemleri uygulanacak. Tedavi olmama hakkı da var. Allahım sen lütfen annemi koru ,onu bize bağışla Rabbim.. Amin.

Eğer içinizde doktor olan ,ya da doktor bi tanıdığı olan varsa bana ulaşabilir mi? Hastalıkla ilgili en ince detayları öğrenmek istiyorum.









2 yorum:

  1. Geçmiş olsun ya üzüldüm ben de okuyunca :/
    Baktım bir internetten de yavaş büyüme gösteriyorlarmış ve genelde iyi huylularmış yani sen de çok üzme kendini, umarım tedavi işe yarar da iyileşir annen sıkma sen canını..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ,çok sağol ,evet iyi huyluymuş çok şükür:) Ama epilepsi nöbeti geçirebilirmiş:/ hayırlısı bakalım..

      Sil

Arama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...