16 Şubat 2014 Pazar

Medyum Güneş



Okul başladı ,blogu aksatmaya başladım. Yazacağım o kadar çok şey var ki hepsi birikmiş durumda. Artık böyle yapıcam. Pazardan pazara.
Hemen vakit kaybetmeden haftanın önemli gelişmelerini aktaralım(ayyy spiker gibi hissettimmm);  Tiyatrocu ,Sarı ve Mavi sayesinde 1 haftada medyum olup çıktım. Daha okul açılalı 1 hafta oldu ama biz boş durur muyuz hiç? Her gün ,hiç abartmıyorum her gün internetten falımıza bakıyoruz. Ama bizi Tiyatrocu alıştırdıı. Mahmure diye bi site var. Her gün girip falına bakıyodu orda. Bizi de alıştırdı ,artık bizde bakıyoruz. Tabi benim telefonumdan. Valla bakın benim 500mb internet paketim vardı ,vodafone amca sağolsun 20gb internet hediye etti. Ve şimdi kalan internet paketim 2,80gb! Vodafone olmasaydı internetsiz kalmıştım. Lan o paket bana 1 ay yetiyodu! 1 haftada nasıl gitti 420mb internet? Ehh ama tabii biz elimize telefonu alıyoruz sırayla fallarımıza bakıyoruz; İlk önce Sarının burcuna ,yani Boğa'ya ,sonra bana yani Yengeç'e ,sonra Tiyatrocuya yani Aslan'a ,sonra Mavinin burcuna ,Oğlak'a ,En son Bart'ın burcuna ,Teraziye. bakıyoruz. Tek siteden de değil! Önce Mahmure'den sonra astrolojiden en son Twitter'da 13. Burç'tan!. Bi de okuyoruz hepimiz tek tek yorum yapıyoruz. ''Aaaa bak Tiyatrocu ,Bart'a iyi davrann'' falan diyoruz. Bart Tiyatrocunun sevdiği çocuk. O da Tiyatrocu'yu seviyo ama bi türlü açılamıyolar. Bi de her gün Teraziyi de okuyoruz. Okuduktan sonra Tiyatrocu ''Amaan banane ondan'' diyo. Hee tabi canım sanane, baksanıza seviyolar ama kendileri bile kabul etmiyo ,açılamıyorlar. Her neyse , fal bakarken bizi gören millet başımıza toplanıyo ,''ayyyy benimkine de bakınnn'' diye! BOK! İnternet paketi sıçıyom sanki.


Ya aslında fala hiç inanmam. Ama onlar bakarken bende merak ediyorum. Biliyorum günah. Ama okuyorum. İnandığımı falan zannetmeyin! Fala inanmıyorum ama falsızda kalmıyorum. Ya zaten benim olayım falla değil. Astrolojiyle. Burcum yengeç ,yükselenim akrep. İnanın bütün özellikleri taşıyorum. Yani tamam bütün  değil ama hemen hemen hepsini. Valla bakın bu burç olayı çok gizemli. Gazeteci olunca bi astrologla konuşurum. Merak ediyorum valla.

O değil benimle alay ediyolar. Sanki tek bakan benmişim gibi! ''Ayyy Güneş düşünsene ilerde medyum oluyomuşsunn. Medyum Güneş! Ahhahhhahahhhaha. Kafanda bandana ,önünde küre ,takılar falan? aAhhahahahhahha.. Pucca sana gelir fal baktırmayaa'' diyo Tiyatrocu.Ama  bizi fala alıştıran o. Medyum Tiyatrocu!

Bi de şöyle bişey var ;benim telefonum ama benim değil. Yani görseniz öyle sanarsınız. Bi directioner alıyo ,bi nine alıyo ,bi Mavi alıyo. Bu üçü hep Pou oynuyo. Sarı alıyo facebook a giriyo. Ama benim asıl korktuğum Tiyatrocu. O Twittercı. Benimde telefonumda twitter uygulaması var. Eline alıyo ,twittera dokunduğu zaman sanki bombanın kablosunu kesmişte patlıycakmış gibi oluyorum. İçimi bi panik kaplıyo hemen elinden telefonu alıyorum. Ama o anladı bişeyler yaptığımı. ''Sen bişeyler çeviriyosun amaa'' diyo. Eh ben twitter kullanıyorum ama Güneş diye! Ve o hesabımda blogun linki var. Biri görecek de blogu öğrenecek diye ödüm patlıyo. O 13. burca falan bakarken telefonu elimden bırakmıyorum ,evladımmış gibi yapışıyorum telefona. Daha ne kadar sürdürebilirim bilmiyorum. Allahım bir yol göster bana..

Veee artık servisten kurtuldum!! Sabah babam okula bırakıyo ,çıkışta otobüsle gidiyorum. Hem de tek otobüs ve bunu yeni öğrendim! Yarım saat bekliyorum durakta ama olsun.
Ve asıll en güzel haber; İngilizcecimiz belinden sakatlanmış! 1 haftadır dersimiz boş! O kadar rahatız ki sormayınn!

Bizim Sağlık bilgisi hocamız değişmiş. Hem üzüldüm hem sevindim. Sağlık dersimize biyoloji hocamız giriyodu. Dönemin başından beridir 40 sayfa okuduk! Derste hep konuşuyoduk ,hoşuma gidiyodu. Ama bi bok öğrendiğimiz yoktu. Yeni hoca da pek bi dişli. Erkek. Erzurumluymuş ve enişteme inanılmaz derecede benziyo. O değil eniştemde Erzurumlu! Allahımm inşallah akraba falan çıkmayızz ,nolur Allahım! İlk defa Cuma günü girdi dersimize hoca. Hemen o gün tanıştık. Hoca hayvanlardan bahsediyodu. ''Ben bi hayvanın esir edilmesini sevmem. Sen balıkları seviyosun diye ,evinde güzel süs olarak dursun diye niye hayvancağızı ailesinden ayıracaksın ki? Ya da köpeği ,kediyi?'' dedi hoca. Parmak kaldırdım ama söz vermedi! En son dersti. Zil çaldı. Tiyatrocu fularımı takıyodu.(Fularımı ona taktırıyorum ,o güzel takıyo) Hoca yanıma geldi. ''Derste söz veremedim kusura bakma ,ne diyecektin?'' dedi. ''Hocam ,balıkları falan söylemiştiniz ya ,balıklar 3dk da gezdikleri gördükleri her şeyi unuturlarmış. Öyle duymuştum. Yani ailelerinden ayrılmaları onlar için bi anlam ifade etmez. Bi de köpekler falan demiştiniz. Ormanın Kitabı diye bi çizgi film vardı orda görmüştüm. Anne köpek büyüyen yavrusunu yuvadan kovuyo. Yani bi insan eğer gerçekten bakacaksa ,sevecekse hayvan beslemeli bence. Zaten onların aileleri onları bırakıyor ,biz yanlarında olursak mutlu olurlar. Dimi?'' dedim. Hoca bişeyler geveledi. Geveledi dediğim nutuk çekti. Baya uzun konuştu. Sınıfta sadece Ben ,hoca ,Tiyatrocu ,Sarı ve bir kişi daha vardı. Hoca gidince Sarı ''Bi soru sordun bin cevap aldın'' dedi. Tiyatrocu da ''Gitmiycek sandım'' dedi. Dedi ki hoca geldi. Hoca geri gidince inşallah duymamıştır diye dua etmeye başladık.

Dün başıma ne geldii? Hiç hatırlamıyorum. Gitar kursuna gittim sonra bir şeyler oldu ama ne? Yaa ben bi anneme sorup geliyim.. -Annem benden de beter çıktı. O hiç hatırlamıyo. Dün hocadan Resimdeki gözyaşlarının notasını aldım. Hoca benden pek bi memnun.
Ayy şimdi hatırladım dün annem benim kolumun altını aldı. Ayy bunu burda yazdığıma inanamıyorum! Tamam her bi bokumu yazıyorum unutmamak için. Bunu unutsam da olur. Hiç güzel bişey değil sonuçta ama yazıyım ben ya. Siz atlayın isterseniz burayı. Neyse işte annem kolumun altını aldı. Eldiveni taktı pıt pıt pıt yoldu. Annem kolumun altını yolarken bende yeni bi dans buldum. Öyle bi göbek atıyorum ki görmeniz lazım. Ya da yok lan niye görüyosunuz tövbe tövbe.. Neyse işte biri sorsa nerden öğrendin oynamayı diye ''banyoda annem kolumun altını yolarken öğrendim'' diycem o derece. Yok böyle bi kıvırtma. Düğünüm falan olursa bu günleri hatırlayıp oynuycam.

Bugünde yine kursa gittim ,Hatırla Sevgiliyi falan çaldık. Küçük amcamın büyük kızı bugün bizdeydi. Valiz kaldırırken belini sakatlamış. Kaburgası batıyo gibi hissediyodu. Bizdeydi. Bi yarım saat önce gitti. Ayy bi de şimdi ben cips aldım. Yoğurtla sos yapıcam ,yerken blog yazıcam anneme yoğurdu sordum yoğurt yok diyo. Sinirlendim.! Trip attım falan ,zavallı yengem kendi evinden çıkmış bakkaldan yoğurt alıp gelmiş. Yedim bende.

-Kaptanın seyir defteri gibi bugün böyle yaptık ,açlığımızın 7. günü der gibi yazıyorum. Yazmaya yazmaya kireçlenmişim! Kusura bakmayın

Son günlerde yeni bi alışkanlık edindim ,akşam ezanında uyuyorum yatsı okunurken uyanıyorumakşam ezanında uyuyorum yatsı okunurken uyanıyorum.

Ahhh bi de yarın okul tablet dağıtıyo! Bu okulu sırf tablet için seçmiştim ,ama okul açılalı 2 dönem oldu yeni dağıtılıyo! Neyse olsun ben tabletimi alıyım da. Ha bi de tablet demişken kendi tabletimi de aldım. Mesaj falan atmadı ibneler biz gidip sorduk ,aldık. Sormasak daha dururmuş orda!
Lan dururmuş diyince de bişey hatırladım;
Otobüse ilk bindiğim gün pazartesi günü otobüs şöförüne ''Xxxx Lisesinin orda durar mı?'' diye sormuştum :((( Ayyy ama napıyımm şu durur ve vurur kelimeleri birden durar ve vurar oluyo. Ayy inşallah bi daha görmem o adamıı.

Ayyy bi de söylemeden edemiycem ,bizim ev olayıyla ilgili sıkıntı çıktı. Anladığımı özetleyim;
Biz 125.000 TL'ye ev aldık ama tapu da 60.000 diye gözüküyomuş. Çünkü tapuda en fazla o kadar mı gözükürmüymüş neymiş .İşte geçen eve bakmaya gittik. Bizim 3 altımızda oturan amcayla karşılaştık (Lise 2 ye giden oğlu varmış. Hemde benim şimdiki evimin olduğu yeri arkasındaki lise! Şöföre sorduğum Xxxx Lisesi! Amaan banane diycem ama diyemiyorum çünkü çok merak ediyorum oğlanı) Neyse işte amca dedi; Şimdi evi aldık ,taşınırız otururuz falan ama bi 3-5 yıl sonra muhasebeden belge gelirmiş. Sen bu evi bu kadara aldın ,tapuda bu kadar yazıyo. Sen vergi kaçırıyosun derlermiş. 50.000-60.000 ceza yazarlarmış + eve el koyarlarmış + babam hapse girermiş dolandırıcılıktan. Ama napalım biz bilmiyoduk. Bi Allahın kulu da çıkıp demedi bişey. Babam hemen gitti ,muhasebecilerle falan konuştu. Bi yere 2.000 lira yatırdı. İyi ki binanın iskanı alınmamış. Alınsaydı ne  2000'i? 50000 le bile kurtaramazdı. Neyse ki çok şükür bunu da atlattık ,sizinde aklınızda olsun.
Hadi kendinize iyi bakın ,iyi geceler ben çantamı hazırlayım(:
Ayy bi dakika bu son ,batesmotelpro diye bi grup var belki biliyosunuzdur. Saçma sapan şarkılar yazıp video çekiyolar. Hatta Patlak Sokaklar diye film bile yaptılar ,filmi de çok sevdim ben. Grubu Youtube'da takip edebilirsiniz. Neyse işte o grup yeni şarkı çıkarmış. Çook hoşuma gitti. Onu da paylaşmak istiyorumm;



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...