27 Ekim 2013 Pazar

Kitabım bitti


Perşembe gününden bu yana kitapsız kaldım. Okuduğum kitabım gitti ve elimde okuyabileceğim başka bir kitabım kalmadı. Hayırseverliğimden(!) dolayı herkese kitaplarımı ödünç verdiğim için mal gibi kaldım ortada.(aslında kimseye hayır diyemediğim için vermek zorunda kalıyorum)
Kitaplığım kitap dolu ama hepsini okudum. Okuduklarımı bir daha mı okuyum? İnsanlar aptal olduğumu ve bir kereden anlamadığımı falan söylerler şimdi ne gerek var dimi? (Aslında çoğu kitabı en az 2 defa okudum. En Son Yürekler Ölür kitabınada tam 3. defa başlayacaktım ki bir arkadaş istedi o kitabı ve bende yine hayır diyemediğim için vermek zorunda kaldım.) yani anlayacağınız mal gibi kaldım ortada.
Sosyal medyada hediye kitap kabul edilir diye paylaşım yapıyorum ama kimse tınlamıyo tabi. Şirinlik olsun diye paylaştığımı mı düşünüyolar nedir anlamadım gitti. Zaten anlasalarda hediye mi alacak bu öküzler? Kendileri okumuyolar gidip bana kitap mı alacaklar? Yada kitap mı verecekler hiç zannetmiyorum.
Zaten benim aklımda da şu anda pek kitap yok. Neyi okusam karar veremedim. Ama en çok şu Bir Gün diye bi roman varmış onu okumak istiyorum. Ya da puCCa 4. kitabı almak istiyorum. Tabi bunun için kalkıp üstümü giyinmem sonra çarşıya gitmem ordan kitabı arayıp bulmam gerek. Kim yapacak bu kadar işi? Ama en iyisi yarın okul çıkışında gidip bakıyım bi.  Sizlerde bana kitap önerebilirsiniz. Ama güzel olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...