26 Ekim 2013 Cumartesi

Kız olmak zor!



Kız olmak ne kadar zor bişey ya! Ara sıra keşke erkek olarak doğsaydım dediğim oluyor yani. Eğer kızsan bazı kurallara uyman lazım. Neymiş kibar olcakmışım ,gelenlerin elini öpecekmişim ,saçımı tarıycakmışım. Vır vır vır..
Ya dün bi duş alıyım dedim ,aldım duşumu çıktım banyodan üstümü başımı giyindim. Sıra geldi saçı taramaya. Taranmıyor ki anam. Canım yana yana o tarağı saçımın arasından geçirmeye çalışıyorum yok olmuyo. En sonunda anneme dedim sen tara saçımı diye. Napıyım ama? Eğer annem gelmese kafamda saç kalmıycak. Erkeklerin öyle bi derdi yok oh ne güzel valla! Yatırıyolar inek yalamış gibi arkaya ya da elleriyle dikiyolar. Bitti. al işte hazırlandı sayın bay erkek çocuk..

Saçımı taradıktan sonra kuaföre gittim. En az 5 cm kısalttı saçımı kuaför.  Bi de azıcık kestim bişey olmaz diyo. Lan zaten benim ne kadar saçım var? 5 cm gitti kaldı 15-20cm saç. Sonra sıra kıyafet seçimine geldi. Düğüne gidicez ya hani şık olmam lazımmış. Arıyorum tarıyorum kıyafet bulamıyorum. Dolabımda dolu kıyafet var ama hiçbiri düğünde giymelik değil. En son çizgili bi tayt ve çizgili bi tişörtü seçip giydim. Zebra gibi oldum. Yakıştı diyolar ama bilmiyorum. Hiç hoşlanmam zaten böyle süslenip püslenmekten. okula giderkende öyle. zaten sabahın 5 buçuğunda uyanıyorum bide oturup saç mı yapıcam? hemen 10 saniyede topuz yapıp çıkıyorum. sadece aradan pörtleyen saçlarımı tutması için bir iki tane tel toka takıyorum. Bi de arkadaşlarıma bakıyorum ki sormayın. kafa toka tarlasına dönmüş ,ilkokul bebesi gibi rengarenk tokalar ,özene büzene yapılmış saçlar. bu ne lan? hiç böyle biri olamadım. belkide bu yüzden hiç kimseyle çıkmadım. erkekler beni hep kardeşleri olarak gördü? olabilir. ama ne yapıyım ben böyleyim.
neyse konumuza dönelim. işte giyindik süslendik püslendik gittik düğüne. nasıl modern bi yer nasıl modern bi yer anlatamam. gittik oturduk bi masaya. sonra bazı akrabalar geçince yandaki masaya başka akrabaların yanına geçtim. tabi her gelen kişinin elini öptüğümü ,onlarında beni şapur şupur öptüğünü söylememe gerek yok :( ya sevmiyorum böyle şeyler. istemiyorum ama annem zorluyo. ''Kızımmm gel gel bak kim var burdaa?'' banane anne kim varsa var Allah Allah..! Sonra oturduk işte masaya yemekler gelmeye başladı. bi de düğün yemekliymiş bunu önceden duyduğum için evde bişey yemedim orda yerim diye. yiyemedim! kibar olcam diye kırıla kırıla büzüle büzüle oturdum. yerken tipim nasıl olur bilmiyorum. komik mi dururum insanlar alay eder mi? sol elimde çatal sağ elimde bıçak minimini parçalar kesip yemeye çalışıyorum cool bi şekilde. tabak dolu ama yiyemiyorum. bide şöyle bişey var kafeye yada bi düğüne gittiğinde tabağındakilerin hepsini yersen sana aç derler. derler yani biliyorum çünkü bende derim bunu. işte bu yüzden yiyemiyorumda hepsini. azıcık ondan azıcık bundan karnımı doyurmaya çalışıyodum ki ne görüyüm? yan masadaki erkek çocuk(benle yaşıt) almış sigara böreğini eline ısıra ısıra yiyor. bende daha bıçakla kesmeye çalışıyorum kibar olucam ya hani. amaaan dedim yemişim kibarlığı zaten açım da. bende aldım elime sigara böreğini yemeye başladım. kim ne derse desin abi banane aç mı kalıyım? zaten sigara böreğini elime aldıktan sonra çatal bıçak kuralına da uymadım. aldım sağ elime çatalı yemeye başladım. ohh ne güzel valla. sonunda doydum yani :D haa bide şu düğünlerde yaşlı teyzeler falan ''bak kız nasıl oynuyor kalk sende oyna hadiii'' diye diye beni dürtüklüyoya ona da çok pis gıcık olurum. banane ya oynarlarsa oynasın ben oynamıycam. ''ayyy hiç tanıdık yok sonra kalkıyım'' diyorum öyle der demez bütün ablalarım kalkıyo gidiyo oynamaya. bende mahzun bir şekilde peşlerinden gidiyorum. onlara bakarak oynamaya çalışıyorum yok olmuyo. yerime gidiyim diyorum tam gitmek için dönüyorum o oyna diyen teyzelerle göz göze geliyorum. en sonunda oynamayı bırakıp bi sağa bi sola hareket ederek alkışlamaya başladım. ne yapayım oynamayı bilmiyorum en iyi çözüm bu...
Ertesi gün(yani bugün) yine her hafta içi olduğu gibi sabah beş buçukta uyandım. kahvaltımı ettim. gidiyim kargaları uyandırıyım hemde aşağıda servisimi beklerim diyerekten evden çıkmaya hazırlanıyodum ki bi korna sesi. aşağıya nasıl indiğimi bilemedim. ama uyuz adam gitti! geri zekalı tamam okula yetiştirmen gerek bizi ama 1dk bekle bari uyuz mal öküz hayvan! anneme dedim servisi ara diye aradı. servisçi yukarı şu yerin önüne çık demiş. koşa koşa çıktım. nefes nefese kaldım. sonra ordan aldı beni. ''ablacımmmm sen niye 20 geçe çıkmıyoooğeesuunn'' diyo. Lan geri zekalı mal sen bana 25 geçe çık dedin! tabi ona böyle demedim ''25 geçe çık dediniz'' diye bağırdım. bişey demedi. bide servis parasını getirdin mi diyo. bekle sen bekle daha çok beklersin.!
Okulda arkadaşlar beni böyle görünce şok oldular. Saçını hep topuz yapan ben ilk defa saçım açık bir şekilde okula gitmiştim. Aslında saçımın açık olması bana yakışıyo ama üşeniyorum yapmaya.
Her neyse işte okulda 6. saat bitti 7. saate yani beden dersine girdik ki ne fark ediyim! beden kıyafetlerimi unutmuşum! ''Allah seni kahretsin sevisçi'' diye diye durumu hocaya açıklamaya gittim. biraz bişeyler dedi ama o kadar abartmadı. zaten kıyafet getirsem ne getirmesem ne? çekiliyorum bi köşeye sessizce oturup kitabımı okumaya dalıyorum. yanımda savaş çıksa umursamam ,hissetmem. o derece dalıyorum kitaba. ama ne yapıyım kitap okumayı gerçekten çok seviyorum. şu anda puCCa kitap serisinin 2. kitabını okuyorum. bu bitince 3 e geçicem sonra En Son Yürekler Ölür'ü 3. defa okumaya başlayacağım. Her okuyuşumda ağlarım yeminle o derece güzel bi kitap tavsiye ederim sizlere dee.. Bi de elimde puccayı gören herkes ''ayyy cınıımmmm bitirince bana verirmisiieeenn??'' diyolar. ne meraklıymışsınız abi puccaya. gidin alın okumak istiyosanız beni mi beklediniz? de diyemiyorum ki.. ''tabi canım ama önce xx istedi onda sonra'' diyip geçiştiriyorum ne yapıyım.
Neyse yaa saat geç olmuş gidiyim yatıyım artık daha kurmam gereken onlarca hayal var.. zaten bütün yaptıklarımı anlattımdaa. şimdi gönül rahatlığıyla uyuyabilirim. iyi gecelerrrrr :):)

9 yorum:

  1. Yazılarına bayıldım şeker kız. O kadar içten ve doğal yazmışsın ki : ) İlk izleyicin olmaktan da çok mutlu oldum. Bir sürü izleyicin olacağına eminim. Sevgiler : ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm :):) Aynı mutluluğu sizde bana yaşattınız inanın ,tam yatmıştım ki telefonuma bildirim geldi bi baktım blogumla ilgili yataktan nasıl fırladım bilgisayarı nasıl açtım görmeniz lazımdı :)

      Sil
  2. Okurken biri bana saka mi yapiyor dedim ;) ne diyim ben siniftaki arkadaslarin isimlerini bile bilmezdim tenefuslerde hatta dedigin gibi beden gibi icerigi bana birsey katmayan derslerde bile kitap okurdum. Ama annem bana kitap almazdi benim de kisisel param olmazdi. Bu yuzden hep kutuphaneleri kullanirdim. Benim telefonum bile yoktu bilgisayar ise hahal bile edemezdim;) bakimsiz cirkin biriydim ama o yaslarda disinla ilgi cekmeye calismaktan ziyade kendimi gelistirmek hayatta bana cok sey katti. Sen de dogru yoldasin bence. Uc noktalara kacmadan okumaya ogrenmeye devam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzdan dolayı çok teşekkür ederim :) Okulum Milli Kütüphaneye 10dk mesafede olduğu için çok şanslıyım. Ama servisle gittiğim için de şanssızım. Gidip kitap okuyum sessiz sakince desem olmaz eve nasıl döneceğimi bile bilmiyorum. hem bide annem var tabi ona ne hesap veririm onu hiç bilmiyorum ama karar verdim bir gün kesinlikle gidicem kütüphaneye. yorumunuzdan dolayı tekrardan teşekkür ederim ,iyi günler :)

      Sil
    2. kıtap kıralanabılır tabı ama sımdı senın le benım yasadıgım zamanlar bır degılkı sımdı bu kadar ımkanın ııcnde kutuphane her zaman kullnaıslı olmayabılıyor. Zaten sen kendın ıstedıgın kıtabı alabılıyorsan o daha guzel cunku kutuphanelerd egenelde yenı yayımlar olmuyor. ben eskı ımkanlardan bahsettım tabı ;)

      Sımdı bır oda dolusu kaynak kıtabım var okunmayı bekleyen. Eskıden ınsanlar kıtap alamazlardı ama ısteyen yıne okurdu (kutuphane gıbı yerlerden) Sımıd ıse ımkanlar daha cok herkes yenı cıkan nkıtapları alabıluior belkı ama bneım gıbı okuyacak zamanımız yok ;( Ne yapıyorsan kendıne genclıkte daha kolay yapabılıyorsun. ne guzzle bu gunleırnı guzel degerlendırebılmen.

      Sil
  3. Sen ne komik bi kızsın ya :) Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Öyleyimdir :D
    *Çokta mütevaziyim gördüğünüz gibi :P Şaka bi yana teşekkür ederim (:

    YanıtlaSil
  5. Kız olmak cidden zor ya :D Bunu sınıfta falan erkeklerle konuşurken söylüyorum, klasik "bizim askerliğimiiiiizz varr" meselesine getiriyorlar hemen gıcık şeyler...
    Düğünlerden ben de nefret ediyorum, ya öyle sulu sulu öpen vıcık vıcık uzak akrabalar, sonra kalk oyna diye dürtükleyen teyzeler :((( Aman uzak dursunlar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy valla ,bak bi hikaye okumuştum şöyle bişeydi heralde;
      Kızlarla erkekler oturmuşlar ,kız olmak daha zor erkek olmak daha zor diye tartışıyorlarmış. Kızlardan biri yine çıkmış ve ''biz her ay regl sancısı çekiyoruz'' demiş. Erkeklerde hemen savunmaya geçmişler işte ''O da bişey mi? Bir erkeğin testisine futbol topunun gelmesi bilmem kaç kemiğin kırılmasının(150 den fazlaydı yanlış hatırlamıyorsam) verdiği acıya eş değermiş.''' demişler. Kızlardan biri hemen cevap vermiş ''Siz her ay testisinize futbol topu mu atıyorsunuz?''

      Yani erkekler tam mal! Hepsi salak hepsi odun hepsi öküz.Sünnet oluyolarmış! Her ay mı kestiriyosunuz sanki! Oluyo bitiyo işte..

      Ayy valla. Ama bu sene rahat geçecek gibi gözüküyor ,nerdeyse tüm akrabalarım geçen sene evlendi. Bi ben kaldım heralde :D

      Sil

Arama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...