27 Ekim 2013 Pazar

Gerçekten ağladım

Annem ,ablam(kuzen) ,kardeşim ,yengem ,teyzem ,arkadaşlarım ve daha çevremdeki pek çok kadını ağlarken görmüşümdür. Çoğu da televizyon karşısında. Dizide bir şey oluyor. Ya adam/kadın ölüyor ,ya terk ediliyor ya çocuklara bişey oluyor.Bunların hepsinin tek ortak noktası ise kadınları ağlatmaları. Tabi ben izlediğim hiç bişeyde ağlamadım. Yani o kurgu gerçek değil bunu bile bile niye ağlayım? babam ve oğlum da bile ağlamamıştım. Gerçek olmayan bir şeye ağlamak saçma geliyordu bana.(En son Yürekler Ölür kitabını 2 defa okuyup her okuyuşumda hüngür hüngür ağlayan ,arada sıkıldıkça o kitabın sayfalarına bakıp yine ağlayan ,serviste giderken kitaptaki sözler aklına geldiğinde yine ağlayan ben dizilere filmlere ağlamayı saçma buluyorum. Ama kitap gerçekmiş gibi geliyor bana. Kitap okurken sayfalar arasında kayboluyorum ama dizilerde öyle bişey olmuyor.)
Ta ki Ben de Özledim dizisi yayınlanana kadar. Abi o senarist Leyla ile Mecnunun yayınlanmayan finalini anlattıya hani işte o an bende kayış koptu. Önce tüylerim diken diken oldu ,sonra yavaş yavaş gözüm doldu zaten gözümü siliyim derken bir kaç damla yaş orda aktı gitti. Sonra bir daha izledim sonra bir kere daha sonra yine. Tabi onlarda ağlamadım ama ürperdim yani. Televizyon izleme kariyerim boyunca ilk defa bir şeye ağladım. Hadi hayırlı olsun.. Gelin bir daha ağlaylım.
*Ben bu klavyenin ta...!!!!





Senaristin anlattığına göre;
Mecnun ilkokuldayken bir kaza geçiriyor ve yatağa bağlı kalıyo ama konuşamıyor bile ve sadece bakıyor yatağında.Annesi ilgileniyo baba taksici ama anne bi zamandan sonra bıkıyo sıkılıyo ve çekip gidiyo.İskender de işi gücü bırakıp mecnunla ilgileniyo şimdiye kadar izlediğimiz şeyler aslında mecnunun kafasından geçen şeyler biz hep onları izledik.Mesela Kaan mecnunun ilkokul arkadaşı hep böyle önlükle gördük ya çünkü mecnun onu öyle hatırlıyo.Babası yemek yedirirken orda bi tuzluk var o da kim biliyo musun Erdal.Babası diyor erdal bakkal ne getirmiş bize onu erdala benzetiyo.Kim var başka mesela Yavuz yavuz aslında gece camdan içeri giren ağaç dalları var ya onun gölgesi çünkü bu eve taşındıkları zaman iskender bi ağaç dikiyo adını yavuz koyuyo mecnun onu fidanken hatırlıyo ağaç halini bilmiyo o öyle siyahh ya ona yavuz diyo sonra doktor gelip buna iğne vuruyo onun yaptığı aşı var ya işte o aşı Aksakallı dede şiringa da onun asası mecnunun vücudunda mikroplarla savaşıyo yani Karabasan. İsmail? İsmail de balık japon balığı kocaman gözleri var kavanoz da duruyo karşıda bi yerde ismail abi diyo o da ona sanki hopp demiş gibi geliyo iskender bi gün buna eş getiriyo japon balığı koyuyo suya falan daha ilk gün ölüyo balık o nedenle böyle hep ona üzülüyo böyle uzaktan uzağa ismaile çok hüzünlüymüş gibi geliyo.Peki Leylalar ? leylalar da bunun ilkokulda aşık olduğu kız ama hiç konuşmamıs bile sadece ismini biliyo o leylalar var ya değişiyo onlar da hep dizide gördüğü kızlar onları görüp aşık oluyo çünkü Mecnunun hayatı o oda kadar.



1 yorum:

  1. ağlamak insani birşeydir, fakat sadece kadınları ağlatmaları durumu benim de sinirlerimi bozuyor, çok haklısın!

    YanıtlaSil

Arama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...