28 Ekim 2013 Pazartesi

Okulda adım gazeteciye çıkmış haberim yok




Bugün çok güzel bi gün geçirdim. okulda yarım gündü tabi bir de saatlerin geriye alınması sayesinde 1 saat daha fazla uyudum. her şey çok güzel geçti bugün. ilk önce okuluma gittim. bizim salak servisçi bizi sabahın 7 sinde okula bırakıyor. ders de 8 de başlıyo. yani anlıycağınız it gibi titreye titreye zamanın geçmesini bekliyorum. dışarıda buz gibi mecbur okulun kantininde bekliyorum. ama kantin dışardanda soğuk. tamam kaloyiferleri yakmıyorsunuz anladık donuyoruz biz ama siz donmuyomusunuz lan? hep merak etmişimdir bunu. neyse işte yine titreye titreye bekliyorum bi kaç kız arkadaşım yanıma geldi ''aağğğyyyy bizim gastecide buradaymışşş günaydın canımmm'' diyerekten. Konuşma biçimleri sanki çocuk seviyomuş gibi bu kızların. niye böyle davranıyolar çözemedim gitti. ama tabi o an söyleme tarzlarıyla pek ilgilenmedim. o sırada beynimde şu sözler yankılandı

bizim gastecide buradaymışşş

bizim gasteci

gasteci


lan abi nasıl mutlu olsum anlatamam. üşenmeyipte kimim? sayfasını okuduysan ilerde gazeteci olmak istediğimi biliyosundur. okumadıysanda ayıp yani
neyse işte nasıl mutlu oldum nasıl sevindim anlatamam. sonra işte tören yaptık İstiklal Marşı'nı okuyup sınıfa gittik. sınıfta en yakın arkadaşlarımada söyledim bunu '' bana gasteci diyolar :D :D '' diye. kızın şaşırmasını bekliyodum yok hiç şaşırmadı. ''biliyorum'' dedi. lan biliyosan niye önceden gelip söylemedin beni mutlu etmedin? büyük ihtimalle artık okuldakiler benden gasteci diye bahsedecekler. böyle demelerinin sebebi de her şeyden haberimin olması. yani bu kız/oğlan kim ,nerde oturuyo ,neler yapıyo ,hangi takımlı ,kiminle çıktı bütün bu soruların cevabını öğreniyorum ,biliyorum. valla nasıl becerdiğimi bende bilmiyorum. tam bi arkadaşım bişeyi merak ediyo o gün ya da ertesi gün en o çocuğu bir yerlerde duyup öğrenmiş oluyorum. iyi bişey aslında. yani bana göre çok iyi bişey. ya abi ama nasıl öğreniyorum ben bile bilmiyorum bi de beni okulda görseniz siz her tenefüs sadece kitap okuyan pek kimseyle konuşmayan acıktıkca kantine giden sonra hemen geri sınıfa gelip kaldığı yerden okumaya devam eden bi kızım. nasıl oluyoda böyle şeyleri hemen duyabiliyorum bende anlamış değilim.

yani kısacası artık okulda adım gasteci. bugün yaptığım diğer şeyleride sıradaki yazıda yazıyım. başlıkla uyumsuz olmasın hemde koymak istediğim bi resim var. hadi diğer yazıya go go go

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...