26 Ekim 2013 Cumartesi

Merhaba blogger!

Blogger'a tekrar dönmek güzel bir duygu. Bir zamanlar buralarda içimden gelen her şeyi sayıp söylüyordum. Bunu tekrar yapacağımı bilmek gerçekten güzel bir his. Aslında Blogger'a geri dönme sebebim günlük tutmaya karar vermem. Geçenlerde eşyalarımın içinden günlüğümü buldum ve okudum. ne saçma şeyler yazmışım. ama bunları tekrar okumak çok hoştu. dedim ki ''Kızım Güneş git tekrar günlük yazmaya başla. ilerde yine okursun gülersin işte fena mı?'' Ama bi kaç sorun vardı ;şimdi kim kalkıpta kırtasiyeye gidicek. yarım saat en güzel günlüğü seçecek? hayır bide güzelde değiller. güzel bişey seçmeye kalkıp alsam başkalarında da bundan olacak. e ne anladım ben? benim günlüğümden sadece bende olmalı. bana özel olmalı. zaten tek sorunum bu da değildi. şimdi kim yarım saat kalem arayacak oturup özene büzene günlük yazacak? çok uzun iş. üşenirim abi ben. En sonunda karar verdim. gidiyim bi blog açıyım. hem oraya hızlıca yazarım hemde bakarsın popi olurum? valla olur mu olur. zaten gün boyu yaşadıklarımı arkadaşlar biliyo ,annem biliyo ,babam biliyo ,sülale biliyo. siz de bilin. ne olacak yani? ya işte uzun lafın kısası artık ne yaşadıysam ne halt yediysem buraya yazıcam. Eğlenceli olur ya. bakarsın bende puCCa gibi kitap çıkarırım?
Ha bide pucca demişken bayıldım lan puccaya! Süper yazıyo kız. kesinlikle takip edin ,kitaplarını alın ne biliyim bişeyler yapın işte.

Bu yukarıda gördüğünüz tip ise blogumun yeni logosu. Bu tipi görünce aklınıza ben gelmeliyim. bunun ne olduğunu bende bilmiyorum


2 yorum:

  1. Blog açış hikayen benimkine benziyor :D
    İyi yapmışsın blog açmakla, günlük yazınca sadece yazıyorsun kalıyor öyle ama burada bir sürü insanla tanışıyorsun, onlar sayesinde yeni şeyler öğreniyorsun falan, güzel yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum! Yeniden başlayalı daha bir kaç ay oldu ama şimdiden bir çok arkadaş edindim. Bana fikir veren insanlar çıktı, Blogger'ın bu yanını da öğrenmiş oldum:)

      Sil

Arama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...