23 Ocak 2014 Perşembe

Allahım ben neden böyleyim?



Allahım ben neden böyleyimm? Liseye geçtim ama hala erkek gibi dolanıyorum. Ya tamam aslında erkek gibi değil ama kız gibi de değil. Arkadaşlarım her tenefüs kalem ,eyeliner ,allık falan sürüyo ben anca onların yanında saçımla oynuyorum.

Bu makyaj olaylarından ,topuklu ayakkabıdan ,modadan niye hiç anlamıyorum? Geçen sene dayımlara kalmaya gitmiştik. Kuzenim benden eyeliner istedi. O ne diye sordum. Düşünün geçen sene! Ablam ne dedi? Git kardeşine sor. O bilir.

Evet gerçekten doğru. Benim kardeşim benden daha süslüdür. Bi makyaj yapar ki sormayın. Sanarsınız uzman kuaför. Lan bide benden 3 yaş küçük. Daha 12 yaşındasın lan sen!

Pazartesi günü Azulayla birlikte kırtasiyeye gittik.(Atatürk resminin olduğu bi not defteri aldım. Ne yazacağımı bilmiyorum. Ucuzdu ve Atatürk vardı. Aldım.) İşimiz bitince çıktık. Tam gidecekken Sarıyla karşılaştık. Kırtasiyede işi varmış. Onu bekledik. O çıkınca bu defa yolda Maviyle karşılaştık. Sonra hep birlikte Tiyatrocuyu almakk için metroya doğru yürüdük. Bizim okulla metronun arası 10dk. falan. İşte yürüdük. Tiyatrocuyu aldık. Geri dönerken konuşmaya başladık.
Mavi;
''Geçen kuzenimin düğününde apartman topuk giydim! Düşünün.'' dedi. Hepsi şaşırdı. Yaa nasıl giyebildin falan filan diyolar böyle. Ben ''Apartman topuk ne?'' diyince hepsi dönüp bana baktı. Oha kaJJu falan demeye başladılar. Şimdi tek amaçları lise sona kadar bana her şeyi öğretmek. Tiyatrocu da ankara havası oynamayı öğretecek.



Bi de istesem bile yapamıyorum. Mesela göz kalemi sürmeyi çok istiyorum ama yapamıyorum. Biliyorum kendimi. Gözümü falan oyarım. Hem zaten gözüm rahatsız. 7,5 ve 5 numaralı gözlerim. Hemen sulanıyo. Biri gözden bahsetsin kaşınmaya sulanmaya başlıyo. Şimdi bile sulanıyo. En iyi kapatıyım bu konuyu.

Ya neden bilmiyorum ama yüzüme bi ton makyaj yapınca ya da moda diye modaya uygun giyinince ya da topuklu ayakkabı giyince falan hiç rahat edemiyorum. Ki zaten topuklu ayakkabı giyemiyorum.
Ben rahat olmak istiyorum. Böyle diyince de erkek gibi giyindiğimi düşünmeyin. Normal bi pantolon ,üstüne de neyi yakıştırırsam ,canım ne giymek isterse. Saçlarım zaten pek uzun değil. Saçlarımı da her zaman tepeden at kuyruğu yaparım. Ama baya bi tepeden. Alnıma yakın diyim anlayın. Tamam o kadar değil ama baya bi tepeden bağlarım. Ve bence bana yakışıyo da.

Umarım lise sona kadar moda ,makyaj ve topuklu ayakkabı konusunda bilgi sahibi olurum. İnsan içine çıktığımda bilemem falan rezil olurum sonra. Biliyim ne olduğunu ama uygulamayım. Canım isterse ,değişiklik olsun diye deneyim.

Moda bloglarını da takip etmeye başlayım.
Hadi bi el atında diğer kızlar gibi oluyum.

2 yorum:

  1. Sen daha iyisini yapıyorsun bence her tenefüs kalem ,eyeliner ,allık falan sürmek nedir ya. ben bir tek şeffaf rimel sürüyorum giderken o kadar. Bence onlar abartıyor sen salla :D
    Eyeliner'ı, apartman topuğu vs bilmemen tamam biraz tuhaf olabilir ama bilmeyebilirsin de sonuçta nolacak ki.
    Boşver zaten bence en iyi nasıl rahatsan öyle takıl, doğallık daha önemli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynenn ,zaten beceremiyorum ,anlayamıyorum şu makyaj işlerini ,inek geldim inek gidicem heralde :D

      Sil

Arama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...