29 Ocak 2014 Çarşamba

Sizin yaptığınız tablete de ,kendi kafamada!



Son günlerde kriz yaşıyorum resmen! Yaklaşık bi ay önce ya da kasımdaydı hatırlamıyorum tablet aldım. ''Samsung Galaxy Tab3'' ne kadar havalı dimi? Ben o tabletin havasını ankara dolmuşuna koyuyum görsün havayı! Allah Allah ya! bişey üretiyosunuz bari iyi yapın dimi?! İlk defa da değil. Ocağın başında da format attırmıştım ama yine kafayı yedi. Oyunları açmıyor. Açınca da atıyor! Bok var. Aman at çok meraklıyım kurbağaya şeker yedirmeye! Bi tek adam akıllı twitter ve facebook uygulaması açılıyordu onlarıda sildim mal gibi. Elimde küçük ,diktörgen, bi boka yaramayan bi aletle kaldım. Hayır bi de taa gidip iyi mağazadan aldım. Bakarak aldım da noldu sevgili MediaMarkt?



Ya sinir oldum! Bişey yapıyosan adam gibi yap. Babam hep der ''Bişey alcaksan ,almışken en iyisini al. Bişey yapacaksan da en iyisini yap'' der. Adam haklı. Valla haklı.  Babam böyle bi insan. Ben mesela tablet almaya gittiğimizde 300-450 arasında bişey alacaktım ama babam gitti 900'e mi 800'e mi ne en iyisini(!) aldı. Almışken mal kardeşime de aldı. Ama onunkinde bi sorun yok! Mal mal uygulama indiriyo barbie puzzle ,canlı duvar kağıtları(kar yağan ,yağmur yağan) ama onun tableti hala tıkır tıkır çalışıyo!

Allah aşkına twitterı facebooku silmeden önce toplam 12 uygulama vardı. 12. bildiğimiz 12. Ama yediği alan? RAM'ın %92'si! Clean Master programını indirdim. Gereksiz dosyaları falan temizledim. Hatta instagramı bile sildim. %92'lik alan oldu sana %94 ! Bu nasıl iş diyeceksiniz ,bende anlamadım. silmeden %92 sildikten sonra %94 olan bi alan! Uyduruk kıytırık iş yaparsanız ve sizde enayi gibi gidip o uyduruk aleti alırsanız böyle olur tabi.

Dünn bütün belgeleri aldım. Babam ve arkadaşım(abim)la birlikte MediaMarkt'a gittik. Babam bizi indirdi arabada bekledi. Biz abimle gittik işte sırada bekledik tableti verdik. Format atalım dediler. ''Daha önce de attırdık'' dedik. Onlarda yetkili servise gönderelim o zaman diyip garanti belgesini istediler. Geri zekalı ,aptal ,mal ben garanti belgesini evde unuttuğumdan dolayı tıpış tıpış geri gittik. Giderken sosisli ve kola aldım. Kendi sosislini kendin yap diye bişey var. Adam alıyo sosisi ekmeğin arasına koyuyo ,sen ketçap ,mayonez ,hardal ne istersen koyuyosun. Tabi istediğim kadar koyma hakkım olunca gözüm döndü. en son sosis gözükmüyodu. Kolayı da kendimiz dolduruyoruz. Bi an dedim parayı kendime mi versem diye. Bi vine görmüştüm kendin pişir kendin ye diye bi yer vardı ,yemeğini kendin yapıyodun işte. Adam soruyo abi tezgah nerde? diye. Tezgahı da kendin kuruyosun diyo. O hesap oldu bu da. Neyse işte istediğim kadar koyabildiğim için kolayı da doldurdum. Bardak ağzına kadar doluydu. Bi damla daha alamazdı o derece doldurdum. Sonra onları yiye yiye evimize doğru(yani abimlerin evine doğru) gittik. Abim sosisli yememişti ona Real'den kola aldık o kola içti.

Vee maalesef garanti belgesini bulamıyorum! Kim bilir hangi deliğe soktuk. Tablette iyice mallaştı. Olmadı bi format attırırım ,belgeyi bulunca da servise gönderirim. Böyle hiç çekilmiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...