9 Ocak 2014 Perşembe

Annem



Ya nasıl bi kadın anlamıyorum bunu! Bazen beni o kadar gıcık ediyo o kadar gıcık ediyo ki ölsede kurtulsam diye geçiriyorum. Bazen de öyle bi seviyo ,ilgi gösteriyo ki Allahım annemden önce ölüyüm diye dua ediyorum.
Ya gerçekten çok sinir biri ama. Biraz önce kavga ettik bununla. Ya bakın kadına insan gibi soru soruyorum saçma sapan cevaplar veriyo. Komik olduğunu falan mı sanıyodur nedir. Böyle hep mal mal espiriler yapar. Gerçekten mal mal espiri yapıyo. Çocuk bile gülmez. Yani niye böyle saçmalıyo anlam veremiyorum.
Soru soruncada öyle! Bi doğru düzgün cevap vermiyo. Saçmalıyoda saçmalıyo. İnsan gerçekten sinirleniyo ama ya. Bi adam yerine koy adam gibi cevap ver demi mal kadın!!
Eve geldiğimden beri içimi baydı. Esniyo da esniyo. Bi de öyle bi esniyo ki uçak kalkıyo sanırsınız. ''HAayayyhhhahhhhahh'' bu nasıl bi esnemedir lan?! Kendi odamdayken onun oturma odasından gelen esnemesini duyuyorum. Ama yeminle insanın içini karartıyo öyle bi esneme. Sonra esnedikten sonra ''Allah Allahhh'' diyip duruyo. Ama öyle bi diyoki yaşama isteğiniz gidiyo ,bitiyo yani.



''Allah Allah hasta olucam heralde'' dedi.
''Ne hastası?'' dedim.
''Üşüyorum yaa'' dedi.
''Yani ne hastası?'' diye sordum. Merak ediyo insan. Düşünüyoruzda soruyoruz.
''Üşüme hastası'' diyo. YEMİNLE MAL!!!
''Üff bi düzgünce cevap ver ne hastası?'' dedim
''Üşüme hastası diyorum'' diyo.
''Ya bi adam gibi cevap ver be! Üşüme hastasıymış''
''Lan diyom ya işte üşüme hastası diye. Çatlak. Benle mi yattın? Sabahtan beri ne bu be?''
''Ya sabahtan beri soru soruyorum saçma saçma cevap veriyosun''
''Sorma bana!''
''Tabi pardon ,insanlıktan sordum haklısın hata bende'' dedim.
''Konuşma benle. Rahatsız oluyosan konuşma. Ölüyümde kurtulun bi'' diyo MAL.
'''İnşallah inşallah'' dedim bende.
Ya ama yemin ederim mal! Soruyorum ne hastası diye mal mal cevap veriyo. Grip de ,regl de ne biliyim bişey de. Üşüme hastası nedir ya?
Hareketleri ,konuşması beni sinir ediyo.
O herşeyi yapıyo bişey yok. Ben onun yaptığını yapsam hemen saymaya başlıyo. Anne(')ye bak! Hangi anne manyak ,çatlak diye sayar lan?
Beni taktığı yok. Hiç ciddi olmuyo. Hep bi saçmalama ,komik olma çabaları var. Komikte değil. Söylüyorum bu defa bana kızıyo trip atıyo.
Çocukluğumdan beri böyle. Lan daha 5 yaşındayım. Gittiğimiz yerde hanım hanımcık ol ,otur diye tembih ediyo. Ama o hanım hanımcık lafını öyle bi gıcıklıkla söylüyo ki sinir oluyodum! Lan 5 yaşındayım 5! Yaşıtlarım ne güzel istediğini yapıyo ,çocuktur diye kimse umursamıyo ,bunun bana yaptığına bak. Bişey yapsam eve gidince kızıyodu. Bazen döverdi çocukken. Hatırladıkça sinir oluyorum.
Şu anki düşüncem; KEŞKE OLMASAYDIN!!!

2 yorum:

  1. ismini neden değiştirdin merak ettim , blok ismini ben çok seviyordum eski ismini şeker kız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem sıkıldım hem de değişiklik istedim..

      Sil

Arama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...