31 Ocak 2014 Cuma

Tesadüfler, Ergenlikler...



Nasıl bi insanım hala anlamadım. Telefonumu süs için kullanıyorum. Süs telefonu da Galaxy Ace! Tamam onu alamayanlarda var ama almasalar daha iyi. Bi alan yiyo ,bi alan yiyo sanarsınız Maceracı. Oynadığım 2 oyun var. Pou ve Unblock me free. İkisi de çok eğlenceli. Amaan ben ne anlatacaktım ne anlatıyorum. İşte telefonu resmen süs olsun diye kullanıyorum. 2 gün önce şarjım bitmişti. Eh bende ayıptır söylemesi kıçımı kaldırıpta gidip şarja takmadım. Bugün coğrafya ödevim için bi kaç malzeme lazımdı. annemde hazır dışarı çıkmışken onları da alsın diye eline bi liste yazıp verdim. Kadın gitmiş kırtasiyeye aramış aramış telefon kapalı tabi. En son babaannemi aradı onun telefonundan konuştum. Tabi kızdı bana; ''Şu telefonunu şarja tak hayrına!'' diye. Bende çok uslu bi çocuğumdur ,hemen söz dinlerim. Gidip taktım telefonu şarja. Takalı 1dk olmadan benim gitar hocası beni aradı. ''kaJJucumm biz kursa başladık. 2'ye kadar gelebilirsen gel sende'' dedi. Tamam dedim. Saat 13.30 falan. Hemen giyindim. Sol el tırnağımı kestim. Dışarı çıktım. Yalnız hoca öyle bi zaman da aradı ki! Ben evde mağara adamı gibi yaşıyodum. Saçım katılaşmaya başlamıştı. Adam gibi taranmadı bile. Sonra tam alnımın ortasında bi sivilce çıkmış ,halka gülücüklerini saçıyodu. O durumda evden çıktım. O değil bi de aceleyle çıkınca sutyen takmayı da unuttum. Bütün gün ,o sıcakta ,montla gezdim. Her neyse.. stüdyoya gittim ,derse başladık.


1-1,5 aydır kursa gidiyorum. Çalabildiğim parçalar;
-Samanyolu
-Caddelerde Rüzgar
-İzmir Marşı
-Çanakkale Türküsü
-Uzun İnce Bir Yoldayım
-Beni Al - Pinhani
-Hatırla Sevgili (Yarım)
-Yıldızların Altında (Yarım)
-Barış Manço - Unutamadım (Yarım)
-(Utanarak söylüyorum;) Yaşasın Okulumuz.

işte genel olarak bunları çalıyorum. Solo olarak. Ve çokta hoşuma gidiyor..

Gitar kursundan çıktıktan sonra yürüyodum ,dedim ''kızım Güneş şimdi eve gitsen napıcan? Yatacaksın ,bilgisayar oynuycaksın ,yemek yiyceksin ,tuvalete gidiceksin ,geri yatacaksın. En iyisi sen Esmer'in yanına git.'' Esmer benim orta okuldan arkadaşım. 6. sınıfta aynı sırada oturuyoduk. 7 ve 8. sınıfta ise iyice kanka olduk. Ergen ,Esmer ve bi tane daha arkadaş var hep onlarla takılıyodum orta okulda. En yakın arkadaşlarımdı onlar. Hala da öyle.

Esmer'in evinin olduğu binaya gittim. 13 katlı bina. Kız ya 7. katta oturuyodu ya da 9. katta. Hangi katta olduğunu anımsayamadım. Bi de mallar binanın girişine şifre koymuşlar.! Amaç ne? Misafir gelince balkondan sepet sarkıtıp yukarıya mı çekicez? Şifreyi bilmeyen giremiyo binaya. Neyseki iki tane küçük bebeyle girdim binaya. Onlar girdi şifreyi. Yerden bacaklılar biliyo ben bilmiyorum! Şifre #7777 idi!! ALIN HERKES DUYSUN! #7777 #7777 #7777 #7777 #7777 #7777 #7777 #7777
Burda mal gibi şifreyi söylüyorum ama binayı bilen yok. Neyse o ayrı mevzu zaten.

Gittim 7. kata çıktım. Daha önce gitmiştim evine ,asansörün karşısındaydı. Asansörden inince karşımda bi kapı gördüm. Çaldım çaldım açan olmadı. Dedim bi de 9. kata çıkıyım. 9. kata çıktım. Asansör yok. Dedim en iyisi gidiyim rezil olucam yoksa. Sonra hemen vazgeçtim. Buraya kadar geldim sonuçta diye. Geri indim 7. kata. Bi daha bastım açan olmadı. Tekrar 9. kata çıktım. Bu defa dolanınca asansörün diğer tarafta olduğunu gördüm. Asansörün önünde kapalı bi kadın çocuğuyla duruyodu. Utandım falan ama sonra dedim Amaaan seni bi daha nerde görcek? Sor kaJJu. diye kendime gaz verdikten sonra kadına ''Afedersiniz burda kim oturuyor acaba?'' diye sordum. Bilmiyorum ,ben misafirim. dedi. Noldu? diye sordu. ''Yaa şey arkadaşıma gelmiştim evini unuttum dedim'' Sırttı böyle. Sonra sınavdayken cevabı hatırlayan öğrenciler gibi başını heyecanla kaldırdı ve ''arkadaşın Esmer mi?'' dedi. Şaşırdım ''Ee.. evet Esmer Xxx dimi?'' dedim. Bi de elimle boyunu gösteriyorum rezil gibi. ''Evet evet'' dedi. ''Biz onlara misafirliğe gelmiştik. Şu daire'' diye gösterdi. Hay ben şansıma! Hay ben bu tesadüfe! Lan ben ne demiştim? Bi daha nerde görcek beni demiştim! Ya şimdi aile içinde konuşuyolarsa.? Ayyy içim bi fena olduu.

Esmer'i çağırdım. Birlikte Alışveriş merkezine gittik. Sinemaya gircektik ama saati çok geçti girmedik. Biz de Burger King'e gidip hamburger aldık. 2 hamburger ,2 kola ,2 patates ve soğan halkaları için 26,50 lira verdik. Ama para ödeme şeklimizi görseniz dilenci soyduğumuzu düşünebilirsiniz. 10krş ,5krş şeklinde verdik. Yalnız 10krş 5krş falan diyoruz da hiç küçümsemeyin. bütün ceplerimizden ,çantamızdan cüzdanımızdan ne bulduysak koyduk ortaya. Zar zor topladık o 26,50 lirayı. Parayı verirkende herkes bize bakıyo. Amk fakirleri diyolardır kesin. ''Burger King sizin neyinize?'' GÖT! Öğrenciyiz napalım? Ama o parayı verirken millet bize acıyarak baktı gibi hissettim. Allasen bide boynumda marka çanta ,Esmer'in omzunda benim gitar ,ikimizde de kemik gözlükler falan nasıl cool uz? Ödeme biçimimiz ? DİLENCİ SOYMUŞ gibi!

Öyle böyle derken neredeyse 45dk. boyunca yemekleri yedik. Yalnız Esmer malı soğan halkalarını yemedi. Deniz canlısı onlar diyo. Eee öyleyse nolmuş diyorum. Ben yiyemem diyo. Midye yedin mi diyorum. Bayılıyorum diyo. Valla anlamadım ama olsun işime geldi. Soğan halkalarına bayılırım. Evet Esmercim evet ,deniz canlısı onlar.
Bi de ben yemek yerken ona blogdan bahsettim. Yarı isteyerek yarı istemeyerek oldu. Şöyle diyim mesela Tiyatrocuyla ilgili bişey anlatıcam; bizim Tiyatrocu diyorum. Yani kızın adını söylemiyorum Tiyatrocu diyorum. Niye tiyatrocu diyosun ,tiyatrocu mu kız? diyo garibim. O sorunca geçiştirebilirdim. Ama yaptığım şeyi birilerinin bilmesini istedim. Dedim; ''Yaaeee şeyy ben blog yazıyorum da orda isimlerini yazmıyorum o tiyatrocu olmak istediği için ona Tiyatrocu diyorumm'' . Esmer hemen soru yağmuruna başladı tabi ''Yaaa blogun adı nee? Beni yazdın mıı? Bana ne diyosun? Bizimkileri yazdın mı?'' diye sorular sordu. ''Blogun adını söyleyemem ,hiç kusura bakma dedim.Seni yazdım ama isim koymamıştım. Bugün yazarken bulurum'' dedim. Yaa ne yazıcaksın söylesene demeye başladı. Bilmiyorum diyorum söyle diyo. En son birlikte oturduk ona isim düşündük. Şimdi bu Pascal Nouma'yı seviyodu ama artık sevmiyo. Artık Athena Gökhan'ı seviyo. Bana diyo ''Aaaaa kızz athena desenee. Çook güzel ,hemde uygunn'' falan dedi. He amk gel athena! Yunan tanrısı lan o! Ona da söyledim bunu. ''O ne bee yunan tanrısı gibi'' dedim. Kızı dikkatle inceledim. Kız Esmer. Dedim adı Esmer olsun. O athena yap diye ısrar etti. Ama hayır! Onun adı ESMER!

Yemekten sonra d&r'e gittik. Kitaplara baktık ,albümlere falan baktık. Albümlerin oraya bi geldik bu gördü Athena'yı. Bütün Athena albümlerini aldı. Ben o sırada Cem Karaca albümlerini topluyodum. Ne diye topluyosam? Cebimde kuruş para yok ben hala albümlere bakıyorum. Ama ben sadece bakıyorum. Esmer napıyo? Albümü almış eline fotoğraf çekiniyo! Herkesin içinde onun fotoğrafını da çektim. Ergen ergen!
Sürükleye sürükleye uzaklaştırdım onu ordan!
Sonra işte diğer kitaplara falan baktık ,gezdik ,ettik.. Babam aradı. Tableti getirdi ,garanti belgesini bulamadım ama yetkili servise gönderdim. 20 gün içinde gelecekmiş.
Şimdi içerde büyük dayımın hanımı olan yengem ve kızı var. Oturuyolar. Ablam 2 aylık hamile. Aha burda diyorum bence KIZI olacak! Güneş demedi demeyinn

2 yorum:

  1. Yaşasın Okulumuz ahahah en sevdiğim :D
    Rezil olmamışsındır da o kadına ya nolcak sanki bi ev sorduysan :D
    Benim de blogum olduğunu bir arkadaşım biliyordu adresi falan dayanamayıp söylemiştim, sonra pişman oldum da neyse adresi falan değişti zaten, sakın söyleme kimseye bak cidden pişman oluyor insan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa sen yapma barii :(( okulda tenefüste çalışmak için elime alıyorum gitarı ,herkes başımın etrafında toplanıyo ,her şeyi yak çalmamı falan bekliyolar heralde. Tabi yaşasın okulumuzu duyunca hepsi küçük çaplı bi şok geçiriyor ve hemen dağılıyolar :D
      Ayy ne biliyim ben çok utangacımdırr ,inşallah unutur. Bi de teyzesiymiş kızın!1 :D
      Amaan yok söyler miyim hiç? Yüzlerine söyleyemediklerimi yazıyorum buraya.. Böyle iyi iyi ,devamm :))

      Sil

Arama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...