7 Kasım 2013 Perşembe

Fotoğraflar ve ben



Şu sürekli fotoğraf çekip paylaşanları hiç anlamıyorum. Mesela ben hiç fotoğraf çekinmem. Çünkü fotoğraflarda ben ,ben değilim. başka biri o. ucube ,sümsük ,uyuz biri. ben değilim. arkadaşlarım zorla fotoğraf çekinmeye çalışıyo benle ama izin vermiyorum. sonra gizlice çekmeye çalışıyolar. o an kendimi makyajsız dışarıya çıkan ünlüler gibi hissediyorum. arkadaşlarımda gazeteciler tabi. görüntü almaya çalışıyolar.
cidden hiç hoşlanmam bu fotoğraf olayından. tamam çekmeyi çok çok severim ama konu çekinmeye gelince. ııhhh yok olmaz. Geçen mart ayında kuzenimin sevgilisi ailesiyle birlikte tanışmaya gelmişlerdi. o gün saçımı düzleştirdim ,gömleğin üzerine hoş bi kazak giydim ve elbette papyonumu taktım ve bi fotoğraf çektirdim. ilk defa güzel çıktığım bi fotoğrafım olmuştu. inanın marttan bugüne kadar tüm sosyal medya hesaplarımda ,whatsappta falan o resim vardı. ama hani geçen arkadaşlarla alışveriş merkezine gitmiştim ya o gün arkadaşların ısrarıyla fotoğraflar çekinmiştim. 2 tanesinde güzel çıkmışım. hemen tüm sosyal medya hesaplarıma ve whatsappa o resmi koydum. diğerini koymadım çünkü arkadaşım var yanımda. belki koymamı istemez falan dimi? çok düşünceliyimdir sağoluyum.



O değilde daha 1 saat önce koydum ama beğenen baya çok kişii oldu. Millet alışmıştı o papyonlu resmime değiştirince küçük çaplı bi şok yaşadılar eminim. neyse ya iyi oldu ama. bu fotoğraf bana bi 8 ay gider. sonra zaten o arkadaşla çekindiğimi koyarım o da bi 6-7 ay gider. ohh rahatım yinee.
Bi de son olarak eklemeden geçemiycem bu huyum yüzünden arkadaşlarım arasında alay konusu oldum.
''Her yere o resmi koyuyosun iyi  ki bi çekinmişsin. facebookta twitterda instagramda tumblrda whatsappta hem o fotoğraf. telefonun ekranınada koydun mu? kihkihkkhkikih. Düşünsenize Güneş bunu tişörtüne bastırıyomuşş ahahahahhahhahahhh'' gibi muhabbetler yapıyolar ama umurumda bile değil. güzel çıkmıyorum ve fotoğraf çekinmeyi sevmiyorum. Zaten gazeteci olucam ben. fotoğraf çekicem çekinmiycem ki. Hem dedim zaten. Ben çekinmeyi değil çekmeyi severim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...