3 Kasım 2013 Pazar

Hatırlayınca kendimden utandım



Geçen sene 8. sınıfa giderken dersaneyede gidiyodum. İşte neyse bi gün yine en yakın arkadaşımla buluştuk gidiyoruz dersaneye doğru(para da yok yürüyoruz) konu müziğe geldi. Tamam kız benim en yakın arkadaşım ama sevmediğim noktaları elbette var. Mesela internetten tanıştığı kişilerle sevgili oluyo. bebeyi bi kere bile görmemiş ve büyük ihtimalle görmeyecek ama bunu bile bile senin için ölürümler falan filan. lan tamam o değil ayrılınca kavga edince sinirini niye benden çıkarıyon? bu kız şimdi küsüyo sevgilisiyle gün boyu ruh gibi geziyo. ben diğer arkadaşlarımla gülüp eğleniyorum espiriler havada uçuşuyo bu mal tepki vermiyo. somurtup oturuyo. benimde moralimi bozuyo. bişey diyince bi espiri falan yapınca ''ya off'' ,''hmm'' böyle tepkiler veriyo. yaşama sevincim tükeniyo. bide öyle gülüyorum dediğime falan bakmayın çok gülmüyorum. çünkü bu kız ayılınca ben orda otururken sen gülüyodun diye tekrar trip atıyo ,küsüyo facede imalı imalı sözler paylaşıyo. arabesk rap dinlemesi zaten ayrı mevzu. tamam zevkler ve renkler tartışılmaz ama bu mal bana sürekli arabesk rap dinletiyo ,söylüyo bi de bi arabesk rapçiyi seviyo. bebe yetenek sizsinize çıktı orda gördü hayranı oldu. Allah aşkına girin bakın resmine bebenin adı Qarizma Rap.
Bu qarizma rap yüzünden çok tartışmışızdır. sonra başkaa?? hah bu kız dersaneye bi geliyo bi gelmiyo. şöyle diyim dersane 10 gün varsa bu mal 6 gün gelmemiştir. niye gelmedin diyorum ''amaan işte'' diyip gülüyo ya da ''ne biliyim'' diyip gülüyo. hay ben senin bileceğin işinde bilmeyeceğin işinde...!! o gitmeyince bende gitmek istemiyorum çünkü ondan başka pek arkadaşım yok dersanede! neden? çünkü dersanedeyken hep bununla birlikteyim. gidip başkasıyla konuşsam  otursam şakalaşsam yine o ruh halini alıyo. gülmemeler geçiştirmeler falan. o yüzden hep onunlayım. bi de abi şimdi dersanede 41 den 46 e kadar sınıf var. 41 en iyisi. ben 43 teydim o da 45 teydi. sınıflarımız arasında 2 sınıf vardı. bi tenefüs ben çıkıyorum bi tenefüs o çıkıyo benim yanıma geliyodu öyle sıra yoktu karışıktı. ama ilk o gelirse ben mutlaka öbür tenefüs gidiyodum öyle de iyi kalpliyimdir. neyse işte mesela ben tahtadakileri geçiremedim tenefüste kalan kısmı yazıyorum. bekliyorum bekliyorum bu mal gelmiyo benim yanıma. en son yazıyı bitirdim bi gittim öküz gibi oturmuş sırasına etrafa bakınıyo. lan mal oturacağına yanıma gelsene! ama haksız mıyım ya? sürekli o mu gitcekmişmiş? gelsen ölüyodun zaten. aradaki iki sınıfta zombiler ders yapıyo sen yanıma gelirken sınıflarından çıkıp seni yakalıycaklar beynini yiycekler zaten. hoş bu davranışlarına bakınca beynin var mı yok mu düşünmeden edemiyorum!! sonra bide hani şimdi biz liseye geçtik ya hazirandan beri hiç görüşmedik bununla. daha önce 3 defa buluşalım mı diye teklif ettim birinde yeğenlerine bakması gerekiyomuş(sanki evde bi tek o yaşıyo da bakması lazım uyuz etti beni mal) birinde teyzesi Danimarkadan gelmiş(teyzesi Danimarkadan 2 saatliğine oturmaya geldi sanki. daha 1 hafta 2 hafta kalır o ama bu mal bize 1 gün ayıramadı.) birinde annesi izin vermemiş(biz zaten buluşunca hap kullanıp eroin alıcaz haklı kadın!!) hep bahaneler bahaneler! gelmiycem demiyo bahaneler uydurup duruyo mal. hani güzel gündü diye bi yazı paylaştım ya o günde davet ettim gelmesi için işte o danimarkadaki teyzesini söyledi gelmedi. ama biz çok güzel bi şekilde eğlendik. o kaybetti. sonra bi video çekmiştik onu faceye attık aynen şöyle yazmış;
Xxx'in sesine saçına for sz takln bnsz.ss
mal lan yeminle mal. davet ediyoruz gelmiyo bi de böyle yazıyo. iyi ki gelmemiş valla. şimdi kesin i bokluk çıkarırdı yine. ohh be ona söyleyemediklerimi yazdım rahatladım valla. aslında çok iyi arkadaşız bu saydıklarımdan çok yararı oldu ,iyi günlerimiz oldu ama böyle davranması benim aklımda daha çok yer etmiş. ne yapalım?? aslında başka şey anlatcaktım nereye geldim işe bak :D ben asıl konuma dönüyüm;
dersaneye doğru giderken konumuz müzikten açıldı. hani dedim ya bu qarizma rap yüzünden çok tartışmışızdır diye yine o yüzden tartıştık. konu nasıl gelişti bilmiyorum ama bu mal o qarizma rap ile Barış Akarsu'yu karşılaştırdı. galiba saç yüzünden oldu ama emin değilim. neymiş Barış Akarsu'nun da Cem Karaca'nında saçı uzunmuş qarizma rapin ki kısaymış onlarınkinden! Lan mal sen kimle kimi karşılaştırıyon? Siz söyleyin bi Barış Akarsu'yla arabesk rapçi bir tutulur mu?!! Bi de ben Barış Akarsu'nun nasıl hayranıyım anlatamam. Hafta içi 05.30 da uyanıyorum hafta sonu 07.00 da uyanıyorum sırf Yalancı Yarim'i izlemek için. arkamı devirip yatmayı bende biliyorum ama Barış Akarsu söz konusu. Bi de neymiş? Asıl bombayı duyun siz; qarizma rapin sesi Barış Akarsu'dan güzelmiş !!! Saçmalama dedim. Yoo öyle diyo ben tabi Barış Akarsu'yu savunuyorum. Sonra dedim bu böyle olmayacak. Arkadaşa ''gel insanlara soralım anket yapıyoruz sizce Barış Akarsu'nun sesimi daha güzel qarizma rapinki mi? diye soralım'' dedim. ''qarizma rapi tanıyan pek kişi yok ki dedi'' kim tanır lan o keşi? demedim tabi. ''tamam gel arabesk rapçiler mi Barış Akarsu mu diye sorarız o zaman'' dedim. kabul etti. karşımıza çıkan 5-6 kişiye sorduk ve iki popüler cevap aldık;
En çok oy;
BARIŞ AKARSU.

2. Çok Oy;
Ben anlamam bu işlerden. (genellikle yaşlı teyzeler söyledi bunu)

Sonra bu kız hemen 180 derece döndü. ''ya evet aslında Barış Akarsu'nun sesi daha güzel'' falan dedi. gerisini inanın hatırlamıyorum zaten dersaneye gelmiştik.
bugün odamdaki Barış Akarsu resimlerine bakınca hatırladım bu günü. Ve Barış Akarsu'yla ne olduğu belirsiz bi kişiyi karşılaştırdığım için inanın kendimden utandım....
Sağlıcakla kalın...

Çok özledim/k Barış Abi seni... Lütfen böyle bir hata yaptığım için affet...

2 yorum:

Arama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...