21 Kasım 2013 Perşembe

Yazdıklarımı paylaşmalı mıyım?



Hikayeler yazdığımı zaten söylemiştim. Dün ise bilmediğim bir yönüm daha ortaya çıktı :ŞAİRLİK. Dün anneme üzülmüştüm. Kadın hasta. öksürükten ,ağrıdan uyuyamıyor ama kalkıp doktora gitmiyor. Sabah okula gitmek için uyandım. Annemde uyandı. Kahvaltımı falan hazırladı sonra çok halsizdi gitti yattı. Bende yanına gittim. Ateşi vardı annemin. Öptüm onu ve aşağı indim. Servis beklerken gözüm bizim balkona takıldı. Bugüne kadar annem hep o balkonda beklemişti. Servise binene kadar annem balkonda beklerdi. Soğuk falan demezdi. Gir desem bile girmezdi. Komik hareketler yapar beni güldürürdü ,eğlendirirdi. her gün yapardı bunları. dün hiç çıkamadı bile balkona. o kadar hastaydı. O balkona bakıpta kimseyi göremeyince nasıl üzüldüm anlatamam. Ağlamaya başladım. Serviste de ağladım ,okulda da ağladım. Annemin iyileşmesi  için dualar ettim. Allah'ım sen bana annemden önce ölmeyi nasib eyle diye dua edip durdum gün boyu. Tamam bazen beni sinir ediyor. Bugünde sinir etti. Hemde defalarca. Ama olsun. Br tek annem olsun da ne olursa olsun. Allah'ım sen kimseyi annesiz bırakma ,sen bana annemin acısını yaşatma Allah'ım.. Amin...



İşte anneme üzüldüğüm için en arka sıraya geçtim. Ders dinleyecek halim falan kalmamıştı. Fizik dersinde kalorifere yatmış defterimi karalıyodum. aklıma bişeyler geldi ve onları yazdım. tenefüste arkadaşlarıma verdim okudular. çok beğenmişler. lan yeminle öv öv bitiremediler. kendime bi blog açıp orda paylaşmalıymışım. onlar bana ziyaretçi gönderirlermiş. Sağolsunlar valla. Benim zaten blogum var ki diye ağzımdan kaçırmışım. Kimseye söylemiycektim ben blogumun olduğunu. Özelliklede sınıf arkadaşlarıma. Baksanıza hep onlarla ilgili yazıyorum. Ben onların bilmelerini istemem ,onlarda bilmek istemez. Yani istememeliler. Bi kaç bahane bulup kıvırdım. Unuttular neyseki.
Ama şimdi kararsız kaldım. Sizce yazdığım hikayeleri ,şiirleri internette paylaşmalı mıyım? Paylaşırsam çalınmasından çok korkuyorum. Ne yapmam lazım bilmiyorum.. Lütfen fikir verin.. Özellikle de yazdığı şiirleri hikayeleri yayınlayanlar varsa onlar söylesin. Bi sakıncası var mıdır? Çalınma riski falan yani?

4 yorum:

  1. Ah deli kız, bende böyle anne sevdalısıydım, yaptın duaları eder ağlardım hep bu duygusal hal anneden sonra eşe sonra da çocuğa kayıyor sanki... bakalım görelim sen ne hissedeceksin... bu sırada blog yazdığımı kimseye söylemiyorum ben de 10 numara fikir, ve aynı kaygılarla resimlerimi yüklüyorum "ya çalınırsa" sonra diyorum kim görecek benim bloğu yavv diye :) paylaşınca ve sevilince yaptıkların acayip mutlu oluyor insan.. bak sen benim resimleri sevince ağzım kulaklarıma vardı... bu konuda sağlam bilgiler alırsan bizi de aydınlat ... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :) blogumu söylesem zaten beni ankaradan amerikaya kadar kovalarlar. denizleri yürüyerek geçirirler. çok ağır yazıyorum. valla bilmiyorum ama ben paylaşmıycam. tanınmasamda içim rahat eder

      Sil
  2. canım bence hikayelerini paylaşma yada şiirlerini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneri için çok teşekkür ederimm.. yok paylaşmıycam valla. içim rahat etmiyo sonraa

      Sil

Arama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...