22 Kasım 2013 Cuma

Sade ve şık




Dikkat ettiyseniz blogumun tasarımını değiştirdim. Eskisi de güzeldi tamam ama bu daha sade ve hoş bana göre. Blogger orjinal teması. Üstteki resmi ben yaptımm asıl onu sormak için yazıyorum bu yazıyı.. Beğendiniz miii? Şimdi sorabilirsiniz Sadri Alışık ne alaka diye? Bence çok alaka. Çok sevdiğim bi sanatçıdır kendisi. Oynadığı filmleri falan çok severim. Kendime Sadri Alışık'ı ve oynadığı karakterleri örnek alıyorum. İdolüm diyebilirim. Yüzü ,mimikleri ,selamı ,filmleri her şeyi çok hoşuma gidiyor.
Bi de resmin üstüne beni özetleyen ve en iyi anlatan sözü yazdım; Galiba ben gazeteciliğe aşık olmuşum.
Valla yeni tasarım gördüğünüz gibi sadece  bunlardan ibaret. Daha fazla yazacak bişey gelmiyo aklıma. uykum da geldi. hadi iyi geceler sizee

2 yorum:

  1. Canım bu tasarımın da çok güzel olmuş. O arada kusura bakma en güzel blog yarışmasında sana oy verecektim ama oy verme işini beceremedim. Oy verceğim bloğu bir türlü çözemedim kaldı o nedenle. : ((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :) Hiç sorun değil, öyle düşünmeniz yeter :)

      Sil

Arama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...