27 Kasım 2013 Çarşamba

Sınavlar açıklandııı



12 Kasımdan itibaren sınav olmaya başladık. o hafta ful sınav olmuştuk. daha da olmadık. ama bizim hocalar yeni okuyabilmişlerr!! Lan yeminle sonuçlara üzülüyüm mü seviniyim mi bilemedimmm
matematik => 27
evet ben. ben. bildiğiniz ben. Güneş. 27 almışım. ben. düşünebiliyomusunuzzzz??????????? Lan ben nasıl 27 alırım !!! İlk duyduğumda nasıl üzüldüm var yaa.. ama sonra arkadaşların notları açıklandıkça yüksek aldığımı fark ettim biraz rahatladım. ama yine de kendime yakıştıramadım doğrusu..
biyoloji => 54
matematikle aynı durum oldu. önce üzüldüm ama sonra yüksek aldığımı fark ettim. bide üstüne inek muamelesi gördüm. sevindim doğrusu. (bide acaba o bebe kaç aldı? çok merak ediyorumm.. benden yüksek aldıysa boğazlarım onu. derisini yüzüp tuz dökerim. o kadar kopya verdim o bana vermedi mal)


ingilizce => 85
aldığım en yüksek noootttt :):)):)))) sonunda karnemde bir tane 5 vaaarrrr :) çok mutluyummm
edebiyat => 76
hep yorum sormuş o karı. benim yorumum iyidir ama belliki ordan puan kırmış. bi de varyaa hani bizim sınavlar karışık sınıflarda oluyo demiştim yaa hah işte yanımda 10. sınıf önümdede 12. sınıf yada stajyer bi hoca oturuyodu ama anlayamadım. kız sadece oturuyodu sınav kağıdı ,kale falan yoktu. büyük ihtimalle stajyer hocaydı. ve bana o KOPYA VERDİ. düşününnn Allah aşkınaaa öğretmen adayı biri kopya verirken kimse bize kızamaazz!! Haksız mıyım öğrenci topluluğuuu??
İşte sınavlarım böylee geçti.. ortaokul arkadaşlarım 2. sınavı olucaklar biz daha çoğunun 1. sini bile olmadık. iyi aslında. çalışıcam çok çalışıcammm. ineğim bennn. gazeteci olmak için inek olmam şarttt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...